Ο δημιουργός του The Callisto Protocol, Glen Schofield, έδωσε μια νέα συνέντευξη και αναφέρθηκε στο… άσχημο λανσάρισμα του παιχνιδιού.
Μιλώντας στον Dan Allen Gaming, ο πρώην CEO της Striking Distance Studios είπε ότι το παιχνίδι είχε θέματα ποιότητας όταν κυκλοφόρησε επειδή η Krafton (publisher) βιαζόταν να το φέρει στην αγορά. Έτσι, φαίνεται ότι ο ίδιος ο δημιουργός ήθελε περισσότερο χρόνο για να ολοκληρώσει το όραμά του, αλλά δυστυχώς δεν τα κατάφερε.
Όσα ανέφερε:
“Ήθελα περίπου 3 με 4 μήνες ακόμα για να δουλέψω πάνω στο παιχνίδι. Και με έκαναν να πιστέψω ότι έτσι θα ήταν. Έτσι, τον Οκτώβριο ή τον Σεπτέμβριο του 2021, μου είπαν «θα βρεις τον χρόνο, απλά μην το μετανιώσεις». Αυτό μου έλεγαν συχνά. Μην το μετανιώσεις…απλώς βάλτε ό,τι θέλετε στο παιχνίδι.
Και έτσι, πέρασα εκείνες τις διακοπές των Χριστουγέννων απλώς σχεδιάζοντας. Είχα σκεφτεί κάποιες ιδέες και μετά έρχεται ο Ιανουάριος και κάποιοι από την Krafton μου είπαν «όχι, θα το φέρεις τον Δεκέμβριο του 2022». Και εγώ αμέσως σκέφτηκα ότι αυτό δεν είναι εφικτό γιατί ήθελα 3 με 4 μήνες παραπάνω. Αλλά εφόσον το ήθελαν έτσι, έπρεπε να βιαστώ και να το φτιάξω σε λιγότερο χρόνο, πράγμα που σημαίνει ότι θα δούλευαν περισσότεροι οι άνθρωποι της ομάδας.
Ο Glen Schofield είπε ότι η δημιουργία του παιχνιδιού «χτυπήθηκε» και από τον Covid, καθώς αρρώστησαν περίπου 200 developers του στούντιο, ενώ άλλοι προγραμματιστές έφυγαν καθώς βρήκαν καλύτερο μισθό σε άλλες δουλειές.
Ήμασταν συντετριμμένοι. Υπήρχαν φορές που ολόκληρο το τμήμα του VFX ήταν εκτός ή το τμήμα του animation. Και επιπλέον, το 2021 είχαμε τη μεγάλη παραίτηση. 49 άτομα έφυγαν επειδή βρήκαν κάποια καλύτερη εργασία. Το 21 ήταν η χειρότερη χρονιά στην ιστορία της development ζωής μου”.