Η Take-Two, η μητρική εταιρία πίσω από τη Rockstar και τη διάσημη σειρά Grand Theft Auto, κατοχύρωσε πρόσφατα πατέντα για μια πρωτοποριακή τεχνολογία κίνησης που θα μπορεί να προβάλει “εξαιρετικά δυναμικά και ρεαλιστικά animations” για τους χαρακτήρες του GTA. Αυτή η αποκλειστική τεχνολογία που πατενταρίστηκε και ανήκει στη Rockstar, ανακαλύφθηκε από τον χρήστη του Reddit u/Tobbelobben30.
Ο χρήστης u/Tobbelobben30 σημειώνει το όνομα Tobias Kleanthous που αναφερόταν στην προ μηνών μεγάλη διαρροή για το GTA 6. Μετά από μια μικρή έρευνα ανακάλυψε ότι ο Kleanthous εργάστηκε στη Rockstar Games από το 2014 έως τα τέλη του 2021, με ειδίκευση σε AI/gameplay και animation. Είναι ενδιαφέρον ότι ο Kleanthous είναι επίσης ο κύριος εφευρέτης μιας πατέντας που ονομάζεται “System and Method for Virtual Character Locomotion“, την οποία περιγράφει στο προφίλ του στο LinkedIn ως “σχετική με τον έλεγχο της κίνησης των animations και βασίζεται σε κάποιες από τις βασικές τεχνολογίες που δημιουργήθηκαν και εφαρμόστηκαν σε παιχνίδια της Rockstar Games”.
O Tobbelobben30 αναφέρει: ” Έχουν δημιουργήσει μια βιβλιοθήκη με building blocks για τις κινήσεις χαρακτήρων. Αυτά μπορούν να συνδυαστούν με διάφορους τρόπους για να δημιουργήσουν ένα ευρύ φάσμα από animations. Για παράδειγμα, σκεφτείτε έναν χαρακτήρα στο παιχνίδι που περπατάει στη βροχή, νιώθει κουρασμένος ή τραυματίζεται. Αντί να σχεδιάζουν διαφορετικά animations για κάθε μία από αυτές τις καταστάσεις, χρησιμοποιούν αυτά τα building blocks για να κάνουν τις κινήσεις του χαρακτήρα να μοιάζουν φυσικές”.