Με το που ξεκινήσει το ταξίδι αυτό, με το Senua’s Saga Hellblade 2 νιώθεις ένα δέος μπροστά από την οθόνη. Είναι εμφανές ότι η Ninja Theory είχε δημιουργήσει κάτι πραγματικά ξεχωριστό. Έχουν περάσει σχεδόν επτά χρόνια από τότε που η Ninja Theory κυκλοφόρησε το Hellbade: Senua’s Sacrifice, αλλά εξακολουθεί να είναι μοναδικό στην παρουσίασή του και την αναπαράσταση των επιπτώσεων της ψύχωσης: μια πτυχή που το στούντιο συνεχίζει να φωνάζει και να υποστηρίζει. Με το Senua’s Saga: Hellblade 2, δεν προσπάθησαν να αναδημιουργήσουν την εμπειρία. Αντ ‘αυτού, επικεντρώθηκαν στη βελτίωση και, το πιο σημαντικό, στην ωρίμανση της Senua.
Hellblade 2: Αυτές είναι οι απαιτήσεις για το PC
Τοποθετημένο στην Ισλανδία του 10ου αιώνα, το έπος της Senua ξεκινά με την ίδια να έχει επιτρέψει στον εαυτό της να αιχμαλωτιστεί από εκείνους που βασανίζουν τον λαό της με ελπίδες εκδίκησης. Αμέσως μόλις έφτασα στην ακτή και πήρα τον έλεγχο της Senua, έμεινα έκπληκτη με την λεπτομέρεια του περιβάλλοντος (Unreal Engine 5).
Από την πρώτη σεκάνς μέχρι τους τίτλους τέλους, απολάμβανα κάθε στιγμή. Η ομάδα της Ninja Theory κατέβαλε μεγάλες προσπάθειες για να συλλάβει την πραγματική εικόνα και αίσθηση της Ισλανδίας και το πέτυχε πέρα από κάθε μέτρο. Βοηθώντας σε αυτή την παρουσίαση είναι μια παρόμοια προσέγγιση με το αρχικό Hellblade, καθώς δεν υπάρχει U. I. για να πρέπει να εμπλακείτε. Δεν υπάρχουν προτροπές, μενού για να κοσκινίζετε συχνά, ούτε σεμινάρια, ούτε υπενθυμίσεις ή αναδυόμενα παράθυρα. Επιπλέον, ολόκληρη η εμπειρία παρουσιάζεται σε αναλογία διαστάσεων γραμματοκιβωτίου για να διατηρηθεί η κινηματογραφική αίσθηση καθ ‘όλη τη διάρκεια.
Alan Wake 2: Ένα art house ορόσημο για τα horror | Review
Τα περιβάλλοντα φαίνονται, ακούγονται, ακόμη και αισθάνονται πραγματικά, με μια μικρή σκληρότητα στο φιλτράρισμα. Στιγμές όπως το να σέρνεσαι μέσα σε μια κατάμαυρη σπηλιά, να βλέπεις τις αντανακλάσεις του πυρσού να τρεμοπαίζουν πάνω στην πέτρα ενώ αναμμένα κάρβουνα πέφτουν στις λακκούβες κάτω από τα πόδια, είναι απλά απολαυστικές.
Αυτά τα χαρακτηριστικά ενισχύονται περαιτέρω από τις ερμηνείες των χαρακτήρων στην οθόνη. Κάθε κίνηση στο παιχνίδι φέρεται να δημιουργήθηκε με motion picture χρησιμοποιώντας το νέο στούντιο της Ninja Theory και φαίνεται. Όπως και με τα περιβάλλοντα, οι χαρακτήρες φαίνονται και αισθάνονται πραγματικοί και εμφανίζουν τις πιο εντυπωσιακές λεπτομέρειες προσώπου και animations που άντε να έχουμε ξαναδεί σε ελάχιστα παιχνίδια. Όπως και με το πρωτότυπο, η ηθοποιός που υποδύεται τη Senua, η Melina Juergens κλέβει την παράσταση με μια εντυπωσιακή ερμηνεία και ένα ευρύ φάσμα εκφράσεων και συναισθημάτων κατά τη διάρκεια του ταξιδιού της.
Ίσως το πιο σημαντικό, παρ ‘όλα αυτά, το παιχνίδι αισθάνεται διαισθητικό αμέσως. Χωρίς να το σκεφτώ, ενθουσιάστηκα αμέσως καθώς ξεκίνησα το κυνήγι των απαγωγέων μου χωρίς να σκέφτομαι πού έπρεπε να πάω ή τι έπρεπε να πιέσω.
Ενώ η οπτική πιστότητα στην οθόνη είναι εξαιρετική, είναι ο σχεδιασμός ήχου που οι παίκτες συχνά θυμούνται περισσότερο για το Hellblade και αυτό δεν θα διαφέρει από το Senua’s Saga. Για άλλη μια φορά παίζοντας ως Senua, βασανίζεστε καθ ‘όλη τη διάρκεια καθώς οι φωνές στο κεφάλι σας θα σας προκαλέσουν καθώς παλεύετε με την πραγματικότητα. Σε αυτή την περίπτωση, η μαεστρία του σχεδιασμού ήχου αναβαθμίζεται περαιτέρω από τον David Diaz και την ομάδα του για να ταιριάζει με τα εκπληκτικά γραφικά.
Όχι μόνο η αποτύπωση της ψύχωσης είναι εξαιρετική, αλλά υπάρχει και δυναμικός σχεδιασμός που προσαρμόζεται στην τρέχουσα κατάσταση. Είναι απίστευτα εντυπωσιακό. Η αναπαραγωγή του Senua’s Saga με spatial audio headphones είναι μια αξέχαστη εμπειρία.
Λόγω της ψύχωσης της Senua, ο σχεδιασμός του soundtrack γίνεται ακόμα πιο σημαντικός, καθώς θα ήταν εύκολο είτε για τη μουσική είτε για την ψύχωση να έρθουν σε ηχητική σύγκρουση ή να υπερνικήσουν η μία την άλλη. Ευτυχώς, αυτό δεν συμβαίνει καθώς, αν και πιο λεπτή, η συνοδευτική επιλογή κομματιών είναι τόσο όμορφη όσο και συγκινητική.
Ενώ το αρχικό Hellblade χτίζει το δρόμο του προς το σκοτάδι με αυξανόμενη ένταση, το έπος που έχουμε τώρα στα χέρια μας, ξεκινά σε αυτό. Πριν από την αρχική οθόνη τίτλου, είστε προετοιμασμένοι με μια προειδοποίηση που δηλώνει συγκεκριμένα ότι το παιχνίδι “περιλαμβάνει ρεαλιστικές απεικονίσεις γραφικής βίας, τραύματος, θανάτου, τρόμου, καψίματος, πνιγμού, περιορισμένων χώρων και θεμάτων απώλειας παιδιών”.
Και αμέσως, το παιχνίδι δεν χάνει καθόλου χρόνο για να ωθήσει τη Senua στα όριά της, με τις πρώτες δύο ώρες να περιέχουν πληθώρα εξαιρετικών, δραματικών σεκάνς. Και υπάρχουν σκηνές παντού που μπορεί να είναι πολύ έντονες και άμεσες.
Κατά τη διάρκεια των ταξιδιών σας στην Ισλανδία, θα συναντήσετε μερικούς απίθανους συντρόφους και είναι ο τρόπος με τον οποίο η ιστορία της Senua’s διασταυρώνεται με τη δική τους. Ενώ τα γεγονότα που εκτυλίσσονται είναι φανταστικά και εκπληκτικά για να τα παρακολουθήσετε στην οθόνη, η αλληγορική φύση τους είναι αυτό που είναι πιο οδυνηρό. Και, ανάλογα με τις προσωπικές σας εμπειρίες, θα μπορούσαν να αφήσουν ένα αρκετά έντονο στίγμα. Είναι αυτή η εξέλιξη που βασίζεται στα θεμέλια της Θυσίας της Senua, και είναι αυτό που εκτιμώ περισσότερο όταν λαμβάνεται συνολικά.
Η ιστορία που υφαίνει η Senua και η οικεία αφήγηση που παραδίδει είναι συναρπαστική, σαγηνευτική και θα τη θυμάμαι για πολύ καιρό. Είναι έντονη κατά καιρούς, με στιγμές ανάπαυλας που διακόπτονται ξαφνικά από τον τρόμο. Αλλά διατηρεί έναν μάλλον σταθερό ρυθμό, με μόνο ένα ή δύο τμήματα να αισθάνονται σαν υπερβολή.
Οι επικρίσεις που συχνά ασκούνταν στο πρώτο παιχνίδι, σχετίζονταν με τη μάχη και την επίλυση γρίφων. Τα παζλ επιστρέφουν, αλλά είναι πιο περιορισμένα από ό, τι στο πρώτο. Συνοδεύονται από μερικούς διαφορετικούς τύπους περιβαλλοντικών παζλ, κανένας από τους οποίους δεν είναι ιδιαίτερα δύσκολος. Συχνά, μπορεί να αισθάνεται σαν οι γρίφοι να είναι απλώς ένα περιττό εμπόδιο στην πρόοδο και αυτό, δυστυχώς, εξακολουθεί να συμβαίνει εδώ.
Εκτός από τους περιβαλλοντικούς γρίφους, κρυμμένοι σε όλο το περιβάλλον είναι μερικοί τύποι συλλεκτικών αντικειμένων μυθολογίας.
Για όσους ενδιαφέρονται για περαιτέρω βουτιά στη μυθολογία της εποχής και του πολιτισμού, είναι ευχάριστο να τα ανακαλύψουν. Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι αφού τερματίσετε αρχικά το παιχνίδι, ξεκλειδώνετε τη δυνατότητα να παίξετε με ενεργοποιημένους αφηγητές εάν θέλετε να εμβαθύνετε περαιτέρω την εμπειρία σας.
Τα σενάρια μάχης έχουν βελτιωθεί σημαντικά και, στην πραγματικότητα, είναι μερικές από τις πιο κινηματογραφικές σεκάνς με τις οποίες θα ασχοληθείτε. Οι μάχες έχουν προσαρμοστεί ώστε να επικεντρώνονται εξ ολοκλήρου σε μάχες ένας προς έναν που βασίζονται στην αποφυγή και την απόκρουση. Ωστόσο, τώρα συνδέονται πιο άμεσα σε συγκεκριμένα διαστήματα μέσα στην ιστορία και γενικά έχουν πιο λογική τοποθέτηση καθ ‘όλη τη διάρκεια.