Gaming
Zelda: Τα 10 facts που ίσως δεν ήξερες

Αν αγαπάς ήδη τον κόσμο του The Legend of Zelda, πιθανότατα γνωρίζεις ήδη πολλά για τις περιπέτειες του Link, τον κόσμο της Hyrule και την πριγκίπισσα Zelda. Όμως, η ιστορία και η δημιουργία αυτού του εμβληματικού παιχνιδιού κρύβουν πολλές εκπλήξεις! Από άγνωστες λεπτομέρειες που συνδέουν τη σειρά με τη μυθολογία μέχρι κρυφά μηνύματα που πέρασαν στα ψιλά γράμματα, συγκεντρώσαμε 10 μοναδικά facts που ίσως δεν ήξερες. Όταν αρχίσαμε πραγματικά να σκάβουμε την προέλευση του The Legend of Zelda, αποδεικνύεται ότι η έμπνευση προήλθε από μερικά από τα πιο απίθανα μέρη. Έτσι βρήκαμε στο Den of Geek μια τρομερή λίστα με facts για τον κόσμο της Zelda.

10. Ο Link βασίζεται στον Peter Pan

Όσοι αγαπούν το franshice γνωρίζουν ότι οι βασικές ιδέες παιχνιδιού για το The Legend of Zelda προήλθαν από την παιδική ηλικία του Shigeru Miyamoto, καθώς εξερευνούσε την ύπαιθρο γύρω από το σπίτι του στο Κιότο. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο το αρχικό Zelda είναι πολύ λιγότερο γραμμικό από άλλα παιχνίδια της εποχής. Τι γίνεται όμως με τον κύριο χαρακτήρα; Μετά από όλα, ο Miyamoto σαφώς δεν είναι ένα ξωτικό αγόρι όπως ο Link.

Σε μια συνέντευξη του 2012, ο Miyamoto αποκάλυψε τελικά ότι η εμβληματική εμφάνιση του Link επινοήθηκε από τον σχεδιαστή αντικειμένων Takashi Tezuka που ήθελε απλώς ο χαρακτήρας να είναι πιο αναγνωρίσιμος, οπότε βάσισε την εμφάνιση του Link στον Peter Pan της Disney.

9. Η Zelda ονομάστηκε έτσι από την Zelda Fitzgerald

Ο Miyamoto είχε ονομάσει τον Link και είχε μια καλή ιδέα για το πώς θα ήταν το παιχνίδι, αλλά δεν είχε ιδέα πώς να ονομάσει την πριγκίπισσα που θα έσωζε ο ήρωάς του.

Υποτίθεται ότι ένας εκπρόσωπος δημοσίων σχέσεων της Nintendo πρότεινε το όνομα της συζύγου του συγγραφέα του The Great Gatsby και ο Miyamoto το αγκάλιασε επειδή «Ήταν μια διάσημη και όμορφη γυναίκα και μου άρεσε ο ήχος του ονόματός της»

8. Ο Link έχει κάνει cameo στον Super Mario

Στο κλασικό Super Mario RPG: Legend of the Seven Stars του SNES, ο Mario μπορούσε να βρει τον Link να κοιμάται στο Rose Town Inn. Ο Link δεν θα πει τίποτα αν του μιλήσει ο Mario (καθώς δεν μιλάει ποτέ σε κανένα παιχνίδι), αλλά αντ ‘αυτού έπαιζε μια μελωδία από τη σειρά The Legend of Zelda.

7. Η μυστική σκηνή στο Ocarina of Time

Zelda facts

Το Ocarina of Time είναι ένα μεγάλο παιχνίδι και είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα χάσετε ένα σωρό πράγματα εάν δεν χρησιμοποιείτε οδηγό. Εκτός από πράγματα όπως σκοτεινά κομμάτια καρδιάς και αντικείμενα, όμως, ένα από τα πιο αξιοσημείωτα μέρη του παιχνιδιού που χάνουν πολλοί παίκτες είναι ο ετοιμοθάνατος στρατιώτης στο Hyrule Town.

Ο στρατιώτης εμφανίζεται μόνο σε ένα σύντομο σημείο του παιχνιδιού στο πίσω δρομάκι της Hyrule Town, αφού ο Link αποκτήσει τις τρεις Spiritual Stones και λίγο πριν μπει στο Temple of Time.  Όταν ο Link μιλάει με τον στρατιώτη, λέει στον Link για την προδοσία της βασιλικής οικογένειας από τον Ganondorf. Προσπαθήστε να μιλήσετε ξανά μαζί του όμως, και η Νάβι δηλώνει μόνο επίσημα: «Δεν κινείται πια».

6. Το Ocarina of Time προοριζόταν για First-Person

Η Ocarina of Time πέρασε από μια ασυνήθιστα μακρά και κουραστική διαδικασία ανάπτυξης. Ο Miyamoto αρχικά ήθελε το παιχνίδι να παιχτεί εξ ολοκλήρου σε πρώτο πρόσωπο, έτσι ώστε οι παίκτες να μπορούν να πάρουν μια καλύτερη αίσθηση για τον κόσμο που χτιζόταν.

Αυτή η ιδέα τελικά απορρίφθηκε όταν ο Young Link εισήχθη στην ιστορία. Εξάλλου, δεν είχε νόημα να μην αφήσουμε τους παίκτες να δουν την ηλικία του χαρακτήρα καθ ‘όλη τη διάρκεια της περιπέτειας. Ωστόσο, η προοπτική πρώτου προσώπου μπήκε στο παιχνίδι με πιο περιορισμένο τρόπο και ο Miyamoto τελικά πίεσε για την ενσωμάτωση της ιδέας του πρώτου προσώπου στο Metroid Prime.

5. Το The Legend of Zelda για το NES βγαίνει και χωρίς καν σπαθί

Το The Legend of Zelda για το NES ανοίγει με τον Link να μπαίνει σε μια σπηλιά και έναν γέρο να του προσφέρει ένα σπαθί, λέγοντάς του “Είναι επικίνδυνο να πας μόνος σου! Πάρε αυτό». Έτσι ξεκινά συνήθως η περιπέτεια για τους περισσότερους παίκτες τουλάχιστον, αλλά αποδεικνύεται ότι μπορείτε σχεδόν να νικήσετε ολόκληρο το παιχνίδι χωρίς ποτέ να σηκώσετε το σπαθί. Φυσικά, αυτό δεν είναι εύκολο κατόρθωμα.

Για να το κάνετε αυτό, απλά αγνοήστε τον γέρο και αρχίστε να παίζετε το παιχνίδι κανονικά. Θα πρέπει να αποφύγετε τους εχθρούς για λίγο καθώς παίρνετε το Blue Candle, στη συνέχεια βόμβες, βέλη και το μπούμερανγκ για να περάσετε από τα μπουντρούμια του παιχνιδιού χωρίς σπαθί.

Η μόνη φορά που θα χρειαστείτε ένα σπαθί είναι για να νικήσετε το τελευταίο boss του παιχνιδιού, τον Ganon.

4. Το Link’s Awakening είναι εμπνευσμένο από Twin Peaks

Twin Peaks

Το Link’s Awakening ήταν ο πρώτος τίτλος Zelda που ξέφυγε πραγματικά από τις συμβάσεις που ανέπτυσσε η σειρά. Η ίδια η Zelda αναφέρεται μόνο εν συντομία, και αντί για το Hyrule, ολόκληρο το παιχνίδι λαμβάνει χώρα στο νησί Koholint: ένα απομακρυσμένο, σουρεαλιστικό μέρος του κόσμου γεμάτο περίεργους χαρακτήρες.

Ο σκηνοθέτης Takashi Tezuka ήταν ανοιχτός ότι το μοναδικό σκηνικό και οι χαρακτήρες του Link’s Awakening εμπνεύστηκαν από το Twin Peaks του David Lynch. Για όσους δεν γνωρίζουν, το Twin Peaks έγινε πραγματικά εξαιρετικά δημοφιλές στην Ιαπωνία κατά τη διάρκεια της σύντομης αρχικής προβολής του στις αρχές της δεκαετίας του ’90. Μάλλον δεν είναι τυχαίο λοιπόν ότι το ριμέικ του Link’s Awakening του 2019 βγήκε λίγο μετά την πολυαναμενόμενη τρίτη σεζόν του Twin Peaks που τελικά βγήκε στον αέρα.

3.Ένα ακυρωμένο remake του The Adventure of Link τελικά κατέληξε στο Ocarina of Time

Το Ocarina of Time είχε μια πραγματικά μακρά και περίεργη εξέλιξη σαν παιχνίδι. Αν πάμε πολύ, πολύ πίσω στις αρχές της δεκαετίας του ’90, καθώς η Nintendo άρχισε να πειραματίζεται με 3D παιχνίδια όπως το Star Fox, άρχισε να εργάζεται σε ένα remake SNES του “κακοποιημένου” Zelda II: The Adventure of Link.

Το παιχνίδι θα είχε ένα λεπτό, πολυγωνικό Link και θα επικεντρωνόταν ακόμη περισσότερο στην ξιφομαχία. Είναι ενδιαφέρον να σκεφτούμε πώς θα μπορούσε να καταλήξει αυτό το παιχνίδι και αν θα μπορούσε να διορθώσει ορισμένα από τα προβλήματα με το αρχικό παιχνίδι. Ωστόσο, ο κύκλος ανάπτυξης του παιχνιδιού σήμαινε ότι δεν θα είχε κυκλοφορήσει μέχρι πολύ αργά στον κύκλο ζωής του SNES, οπότε τελικά διαλύθηκε. Ωστόσο, η Nintendo πήρε μερικές από τις ιδέες από το remake και τις ενσωμάτωσε στο Ocarina of Time.

2.Υπήρχαν σχέδια για τρίτο Oracle

Στο τέλος της μακράς διάρκειας ζωής του Game Boy, η Nintendo κυκλοφόρησε δύο εξαιρετικά παιχνίδια, τα Zelda: Oracle of Ages και Oracle of Seasons.

Ωστόσο, το αρχικό σχέδιο ήταν να κυκλοφορήσει ένα τρίτο παιχνίδι Oracle με την ιδέα ότι κάθε παιχνίδι της τριλογίας θα αντιπροσώπευε μια πτυχή του Triforce. Το Seasons αντιπροσωπεύει τη Δύναμη, το Ages αντιπροσωπεύει το Θάρρος και το τρίτο παιχνίδι θα αντιπροσώπευε τη Σοφία. Λίγα είναι γνωστά για το τρίτο παιχνίδι, αλλά σύμφωνα με πληροφορίες θα χρησιμοποιούσε ένα είδος μαγικού πινέλου. Ωστόσο, αυτός ο τρίτος τίτλος τελικά ακυρώθηκε.

1.Όταν το Legend of Zelda παραλίγο να γίνει Sci-Fi

Το franchise του Legend of Zelda έχει γίνει συνώνυμο με την ιδέα της μαγείας ή και του παραμυθιού, αλλά μερικές από τις πρώτες ιδέες του Miyamoto, θα είχαν οδηγήσει τη σειρά σε πολύ διαφορετική κατεύθυνση. Στα χρόνια μετά την κυκλοφορία του παιχνιδιού, αποκάλυψε ότι αρχικά σχεδίαζε το παιχνίδι να διαθέτει έναν πρωταγωνιστή που ταξιδεύει στο χρόνο και μια Triforce που αποτελείται από μικροτσίπ και ηλεκτρονικά κυκλώματα.

Υπάρχουν επίσης φήμες ότι μια πρώιμη έκδοση του A Link to the Past θα μπορούσε να διαθέτει σκηνικό επιστημονικής φαντασίας ή στοιχεία σχεδιασμού επιστημονικής φαντασίας. Ωστόσο, δεν είναι σαφές αν αυτή η ιδέα έφτασε πολύ μακριά ή αν θα βασιζόταν στην αρχική ιδέα για το αρχικό παιχνίδι Zelda με οποιονδήποτε τρόπο.

 

Δείτε ακόμη:

10 κόμικς του Τζόκερ που πρέπει να διαβάσεις