Gaming
Cyberpunk 2: Η CD Projekt θέλει να ανεβάσει τον πήχη

Η CD Projekt Red ανεβάζει τον πήχη για το sequel του Cyberpunk 2077, στοχεύοντας στη δημιουργία του πιο ρεαλιστικού πλήθους από NPCs που έχουν εμφανιστεί ποτέ σε βιντεοπαιχνίδι.

Σύμφωνα με νέες αγγελίες εργασίας της πολωνικής εταιρείας, το επερχόμενο RPG, γνωστό με την κωδική ονομασία Project Orion, εστιάζει στη βελτίωση της τεχνολογίας που διαχειρίζεται τα πλήθη. Ειδικότερα, η θέση του lead encounter designer περιγράφει ως βασική ευθύνη τη συνεργασία με την ομάδα σχεδιασμού συστημάτων για τη δημιουργία “του πιο ρεαλιστικού και αντιδραστικού συστήματος πλήθους” που έχει υλοποιηθεί σε gaming περιβάλλον.

Παρόλο που δεν έχουν αποκαλυφθεί ακόμη πολλές λεπτομέρειες, η αναφορά σε ένα σύστημα πλήθους που αντιδρά στις ενέργειες του παίκτη αφήνει περιθώρια για πιο σύνθετους μηχανισμούς αλληλεπίδρασης. Είναι πιθανό να δούμε εξελιγμένα συστήματα κοινωνικής αντίδρασης, ίσως παρόμοια με το διάλογο και τη συμπεριφορά των NPCs στο Red Dead Redemption 2.

 

Παρόλα αυτά, θα χρειαστεί να περιμένουμε αρκετά μέχρι να δούμε το sequel του Cyberpunk 2077, καθώς η κύρια προτεραιότητα της εταιρείας παραμένει η ανάπτυξη του επόμενου Witcher.